FAQ

 

Lees hier de meest gestelde vragen aan ProeverijAgenda en vindt hier de meeste antwoorden

FAQ

We hebben de meest gestelde vragen bij ProeverijAgenda voor je op een rijtje gezet.

 

Zit jouw vraag er niet bij of wil je meer weten laat het ons weten, dan kan je via het
contact formulier contact met ons opnemen.

Welke proeverijen vind ik op ProeverijAgenda?

Op ProeverijAgenda kun je alle proeverijen vinden op hoofdzakelijk dranken.
Voor ons overzicht onder proeverijen klik hier  

Staat de proeverij van jouw keuze er niet bij, laat het ons dan weten.
Wij kunnen kijken in onze contacten of we jou kunnen helpen.

 

Het minimum aantal deelnemers niet behaald?

Als een proeverij het minimum aantal deelnemers niet behaalt, behouden wij het recht om de proeverij te annuleren.
In geval van annulering, zullen wij u daarvan 24 uur voor aanvang op de hoogte stellen via e-mail. Het door u betaalde
bedrag zal vervolgens binnen 3 werkdagen teruggestort worden op het bij ons bekende rekeningnummer.

Zijn er nog extra kosten verbonden bij het boeken van een voucher?

Er zijn geen extra kosten verbonden aan het boeken van een voucher.

Hoe boek ik een proeverij of workshop?

Als je een proeverij hebt gevonden, kun je deze openen en kiezen voor een voucher.
Vervolgens betaal je veilig via onze webwinkel.

Met de volgende stappen reserveer je simpel één of meerdere proeverijen in één aankoop:

  1. Selecteer een proeverij of workshop
  2. Open de proeverij of workshop
  3. Selecteer de voucher(s) van je keuze
  4. Selecteer een betaalwijze

Zodra de betaling is ontvangen, krijg je een bevestiging van betaling en is de factuur die je van ons ontvangt je bewijs van inschrijving.

Kan ik mijn voucher retourneren?

Wij hanteren de voorwaarden van de aanbieder om te annuleren, deze voorwaarde kan per aanbieder verschillen.
Bij de boekingsvoorwaarden zal de mogelijkheid en de duur van annuleren vermeld staan.
Dit is ten alle tijden vooraf aan de proeverij of workshop.
Binnen de aangegeven termijn is het niet mogelijk om nog te annuleren.

Annuleren is alleen mogelijk via het formulier voor herroeping, dit kan je hier downloaden

Wij zullen het bedrag binnen 5 werkdagen retour storten op het bij ons bekende rekeningnummer.
Daarbij wordt door ons de vastgestelde annuleringstermijn in acht genomen.

Het bedrag dat wij retour storten zijn de kosten van de proeverij.
De reserveringskosten kunnen niet retour gestort worden

Bedenktijd

De bezoeker kan de aankoop van tickets niet ontbinden op basis van de wet koop op afstand.
De koop en verkoop van tickets valt onder de uitzonderingsbepaling als
opgenomen in artikel 7:46i lid 3BW betreffende tijdsgebonden producten.
Ten aanzien van deze tijdsgebonden producten is bepaald dat ze
(vanwege hun tijdsgebonden karakter) niet geretourneerd kunnen worden.

Ik ben niet op de proeverij geweest

Als je niet op de proeverij bent geweest en je hebt niet binnen de vastgestelde termijn geannuleerd,
dan is het niet mogelijk aanspraak te maken op het retour van de deelnamekosten.

Voor hoeveel personen is een voucher

De voucher is voor één persoon geldig, tenzij door de aanbieder anders vermeld wordt.
Bij het boeken en reserveren van een proeverij of workshop kan je aangeven voor
hoeveel personen je wilt boeken. Het beschikbare aantal kaarten zal vermeld staan.
Wil je met meerdere personen naar een proeverij komen dan aangegeven is, neem dan
contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Een groepsuitje boeken?

Hierbij dient altijd betaald te worden voor een minimum aantal deelnemers.

Een groepsuitje met minder deelnemers dan het minimum kan ook.
Er moet dan nog wel het groepstarief betaald worden.

Ik heb een klacht

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: 
ProeverijAgenda
Luxemburglaan 387
1966MD Heemskerk

Telefoonnummer 0251-442055
contact@proeverijagenda.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.
Vergt de behandeling van uw klacht meer tijd, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

Betaalmethodes

ProeverijAgenda accepteert de volgende betaalmethodes:
Ideal
Creditcard
Webshop Giftcard
ProeverijAgenda Giftcard

Ik wil een giftcard verzilveren

Heb je een giftcard die je wilt verzilveren?

Na het maken van je keuze, kan je bij de betalingsafhandeling het vouchernummer ingeven.
Het bijbehorende bedrag zal vervolgens van het totaalbedrag worden afgetrokken.

Let op: deze giftcardnnummers zijn slechts eenmaal te gebruiken.
Het bedrag gekoppeld aan zo’n nummer kan niet hoger zijn dan het totaalbedrag.

Resterende bedragen kunnen niet verzilverd worden.

Heb je een giftcard van € 50,00 en je wil naar een proeverij van € 15,00, dan raden we aan om een giftcard aan te schaffen van € 35,00.
Langs deze weg gaat het resterende bedrag niet verloren en kan je nog een volgende keer naar een proeverij.
De aangeschafte giftcard is vanaf dat moment een jaar geldig.

Hoe kan ik reserveren

Bij het boeken / reserveren van een proeverij gaat dit automatisch.
Na de bevestiging van de betaling ben je gelijk verzekerd van een plek op de datum die jij gekozen hebt.

Wat is de minimum leeftijd om een proeverij te volgen

De proeverijen en workshops die met drank worden aangeboden, zijn alleen te volgen als je 18 jaar of ouder bent.
Bij twijfel kan je gecontroleerd worden voorafgaand aan de proeverij.
Bij het niet kunnen aantonen dat je 18 jaar of ouder bent, zal je niet tot de proeverij worden toegelaten en is er geen restitutie mogelijk.

Gebruik beeldmateriaal

Tijdens de proeverijen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden.
Door de proeverij te bezoeken gaat u ermee akkoord dat de organisatie
het recht heeft om de beelden en opnames te gebruiken voor marketing
doeleinden, zoals aankomende proeverijen, marketing materialen, producten etc.
Indien u niet op de beeld wilt worden vastgelegd, dient u dit van te voren aan te geven bij de organisatie.